Xbox Game Pass Ultimate não está custando 1 real diferente do que diz o...

Discus and support Xbox Game Pass Ultimate não está custando 1 real diferente do que diz o... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Na página oficial do Game Pass, a versão Ultimate consta como custando 1 real no primeiro mês, mas na página seguinte o valor muda para R$39,99 ao mês.... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Álex Mitchell, Jul 31, 2020.

1. Xbox Game Pass Ultimate não está custando 1 real diferente do que diz o...

Na página oficial do Game Pass, a versão Ultimate consta como custando 1 real no primeiro mês, mas na página seguinte o valor muda para R$39,99 ao mês. Isso é algum erro?

[Translation-On the official Game Pass page, the Ultimate version appears as costing 1 reais in the first month, but on the next page the value changes to R $ 39.99 per month. Is that a mistake?]

Xbox Game Pass Ultimate não está custando 1 real diferente do que diz o... [​IMG]

Xbox Game Pass Ultimate não está custando 1 real diferente do que diz o... [​IMG]

:)

Álex Mitchell, Jul 31, 2020
  2. Not yFIREy Win User

Xbox One X using multiple controllers?

Pode ser apenas algo com o próprio xbox. Não estou dizendo que está quebrado, mas eu não acho que ele possa reconhecer diferentes padrões de controlador.
  3. Fresteiro Win User

Jogo Castlevania Symphony foi liberado para game with Gold? [Game Castlevania Symphony was released for game with Gold?]

Não estou conseguindo baixar o symphony of the light mesmo agora que foi oficialmente oferecido na live gold. Pela internet, depois que clico na permissão de compra, entra numa tela branca e não prossegue. Mesma coisa no celular. No meu console, diz que
    não está disponível para minha região. O problema é que o download está disponível até amanhã só. Não sei mais o que fazer.
  4. XBF Brad A Win User

Xbox Game Pass Ultimate não está custando 1 real diferente do que diz o anúncio[Translation-Xbox Game Pass Ultimate is not costing 1 real different than the ad says]

Hi Alex,

Thanks for reaching out to the forums. We see you have a question on a promotion. The 1$ real is for new customers. If you already have or had ultimate recently, then you will be charged the full price when selecting it. Scroll down to the bottom and view
    the terms.

Thanks,

Brad
  5. Vinioo Win User

GTA San andreas live americana erro

O gta san andreas não tem bloqueio de ip, acho que o erro que está dando pode ser pelo seu HD. Ouvi dizer que você não consegue baixar jogos d xbox 1 sem o hd original da microsoft.. não sei direito.

lista de jogos sem bloqueio de ip :
    forums.xbox.com/.../1576165.aspx
    na lista diz que o gta é liberado mas não posso confirmar porque nunca baiei
  6. Gameplaygui Win User

x0c00d11cd (0x8000ffff) error

Olá meu xbox não está conectando na live mais esta conectado na net não entendo o que está acontecendo diz que estou conectado mais na hora de jogar online fala que eu estou offiline aí tento reconectar mais não adianta já fiz todos os processos de manutenção
    como desligar o modem e o console também não deu certo já conectei ele a cabo direto no modem não sei mais que fazer já vai fazer 2semanas que não entro online...me ajudem por favor obrigado pela atenção.
Thema:

Xbox Game Pass Ultimate não está custando 1 real diferente do que diz o...

Loading...
  1. Xbox Game Pass Ultimate não está custando 1 real diferente do que diz o... - Similar Threads - Game Pass Ultimate

2. How to purchase Xbox Game Pass Ultimate?

in XBoX Sales and Promo
    How to purchase Xbox Game Pass Ultimate?: When I attempted to purchase Xbox Game Pass Ultimate (with the $1.00 for one month sale) I was told that I needed a parent to buy this, and that a request could not be sent. (As is usually done...
  3. Game Pass Ultimate Conversion Refund

in XBoX Sales and Promo
    Game Pass Ultimate Conversion Refund: I recently got Game Pass Ultimate which converted my current prepaid 3 months of Xbox Live Gold into 3 months of Game Pass Ultimate. I am thinking of getting a refund as I do not want Game Pass...
  4. I bought Xbox Ultimate Game Pass, and I want to buy Xbox EA Access subscription

in XBoX on Consoles
    I bought Xbox Ultimate Game Pass, and I want to buy Xbox EA Access subscription: Hi, I want to know if I have Xbox Ultimate Game Pass, and I buy Xbox EA Access, I will have both memberships or it will cancel Xbox Ultimate Pass 38853d00-b995-470a-b537-e5cccd1e6812
  5. Xbox Game Pass Ultimate

in XBoX Accessibility
    Xbox Game Pass Ultimate: Olá boa tarde, queria fazer uma pequena questão, a minha subscrição Xbox Game Pass Ultimate expirou, se eu pagar depois posso cancelar? [Translation-Hello good afternoon, I would like to ask a...
  6. can't cancel my xbox game pass ultimate

in XBoX on Windows
    can't cancel my xbox game pass ultimate: i'm trying this at the whole week and couldn't solve the problem. i just want to cancel my pass, but every time i click at ''manage'' anything happen. i followed every step and i can't find where...
  7. Pago atrasado de Game Pass Ultimate[Late payment of Game Pass Ultimate]

in XBoX Sales and Promo
    Pago atrasado de Game Pass Ultimate[Late payment of Game Pass Ultimate]: Tengo un pago pendiente atrasado de game pass ultimate, quiero pagar con tarjetas de regalo, pero ¿Cómo la pago con estas tarjetas si no aparecen como forma de pago? [Translation - I have a late...
  8. xbox game pass ultimate

in XBoX Accessibility
    xbox game pass ultimate: Hola, hice una compra de xbox gama pass ultimate y se refljo 2 veces en mi banca, pero no se me activó en el perfil pero si 2 veces se reflejó en la banca movil. Gracias por su atención...
  9. Game Pass Ultimate Issues

in XBoX on Windows
    Game Pass Ultimate Issues: Hi, I've been having an issue where if I'm playing Game Pass PC I can't use my keyboard or mouse because if I do it causes major lag, any idea on how to fix this? I've already checked the forum...
  10. If Xbox Game Pass Ultimate 14 Days/1 month/3 months Codes and Xbox Live Gold Subscription...

in XBoX on Consoles
    If Xbox Game Pass Ultimate 14 Days/1 month/3 months Codes and Xbox Live Gold Subscription...: As the question shown in the title, I'd like to receive an Authoritative answer from the official support to the question: If Xbox Game Pass Ultimate 14 Days/1 month/3 months etc. Codes and Xbox...