Xbox GamePass Ultimate - Kein Zugriff auf die Spiele! [No access to the games!]

Discus and support Xbox GamePass Ultimate - Kein Zugriff auf die Spiele! [No access to the games!] in XBoX on Windows to solve the problem; Ich habe am 30.11.2019 ein Abo für den Xbox Ultimate Pass erworben. Ich habe aufgrund einer Veränderung meine Email Adresse des Mircrosoft Kotos... Discussion in 'XBoX on Windows' started by SatyrFolie7430, Feb 2, 2020.

1. Xbox GamePass Ultimate - Kein Zugriff auf die Spiele! [No access to the games!]

Ich habe am 30.11.2019 ein Abo für den Xbox Ultimate Pass erworben. Ich habe aufgrund einer Veränderung meine

Email Adresse des Mircrosoft Kotos gewechselt und mit kann mich zwar in der Xbox App anmelden, bekomme aber keinen Zugriff auf meine Inhalte, da sich Xbox Live nicht verbindet. Ich habe mich ab- und angemeldet, alle Spiele und die App neu installiert und es
    funktioniert nicht. Da der Microsoft Support keinerlei Lebenszeichen gibt, bitte ich euch um Hilfe!

[Translation- I purchased an Xbox Ultimate Pass subscription on Nov 30, 2019. Due to a change, I have

Email address of the Mircrosoft Kotos changed and can sign in to the Xbox app, but i don't get access to my content because Xbox Live doesn't connect. I signed out and signed in, reinstalled all the games and the app and it doesn't work. Since Microsoft Support
    has no signs of life, Please help!]

:)

SatyrFolie7430, Feb 2, 2020
  2. SatyrFolie7430 Win User

Hey Parity. Thank you for your quick reply. Yes that is exactly the issue. I have tried everything.
  3. {Parity} Win User

Not sure of your issue. You are logging into your account after changing the email address but you can't access your purchased content?
  4. IMorrocI Win User

Xbox LIVE Update Public Beta

Hab da irgendwie auch kein Zugriff auf die Beta Foren.

Entweder dauert die Registrierung für das Forum länger als bei dem Dahsboard selber oder der Link auf Connect ist falsch.
  5. Christoph Engels Win User

Dishonored ist nur auf Englisch [Translation: Dishonored is in English only]

Der Publisher hat direkten Zugriff auf die Spiele, Preise, Beschreibungen uvm.

Ähnlich wie im Appstore von Google und oder Google.

[Translation: The publisher has much more direct access to the games, prizes, descriptions.

Similar to the AppStore and Google or Google.]
  6. Capitain Gonzo Win User

XBOX ONE Abwärtskompatibilität von 360 Spielen vs. HD Collections, Remakes & Remastereds

Hallo Heis3nberg88,

du bekommst mit orig. X360 Spielen auf der XBOX One die ursprünglichen X360 Spiele zu spielen. Es werden keine Remakes oder Remaster Spiele geladen. X360 Spiele die auf der XBOX One abwärtskompatibel sind laufen meist flüssiger in einer leicht höheren Auflösung.

Manchmal ist es auch so, das es ein XBOX One X Enhanced Update für diese Spiele gibt, lauffähig nur auf der XBOX One X.

Generell ist es so, dass XBOX One Remakes von X360 Spiele besser aussehen als das Original auf der X360.

Deine Ansätze sind gut. Mache ich auch so.

Viele Grüße
Thema:

Loading...
  1. Xbox GamePass Ultimate - Kein Zugriff auf die Spiele! [No access to the games!] - Similar Threads - GamePass Ultimate Kein

2. I Have Ultimate Gamepass but Can't Download Games on My PC

in XBoX on Windows
    I Have Ultimate Gamepass but Can't Download Games on My PC: Issue: Cannot Download Games On My PC Even Though I Have Ultimate Gamepass So I got a brand new laptop today and went to download games on it from the xbox app and xbox companion app but it just...
  3. xbox gamepass ultimate

in XBoX on Windows
    xbox gamepass ultimate: I've just purchased xbox gamepass ultimate on my PC and have the xbox app downloaded on my pc, seems to be working ok. My question is, you know you have the windows store and you can go to your...
  4. GamePass Ultimate Existing Subscriber Question

in XBoX on Consoles
    GamePass Ultimate Existing Subscriber Question: I currently am month to month on the GamePass Ultimate subscription. There is a deal out where for $33 you can get Ultimate for 6 months. The promotion is for new subscribers only. Can I use the...
  5. Gamepass Ultimate codes redeemed?

in XBoX on Consoles
    Gamepass Ultimate codes redeemed?: On Amazon uk got a deal for gamepass ultimate get 6 month sub for price of 3 months got 2 separate codes put both in but only shows 3 month and not 6 months? ed0ca4fe-729c-4bcf-89fd-ba3413b4c931
  6. Xbox gamepass ultimate won't give me the option to install games on my PC. Is that intended?

in XBoX on Windows
    Xbox gamepass ultimate won't give me the option to install games on my PC. Is that intended?: As the title says, I cannot install games, either from the app or from the store, the only option I have available is installing the games on the Xbox. I have checked my subscription, is paid and...
  7. Xbox GamePass Ultimate

in XBoX Games and Apps
    Xbox GamePass Ultimate: Hello, I'm asking about if I redeem my xbox live gold 12 months subscription before buying a gamepass membership, will I get the 12 months converted or a 4 months conversion? Thanks!...
  8. 12 Month Xbox Live and Gamepass Ultimate?

in XBoX on Consoles
    12 Month Xbox Live and Gamepass Ultimate?: So i redeemed a 12 month xbox live card today 1/2/2020 and it show's it runs out on 5/15/2020 even though i used a 12 month card why does it run out in four month's?...
  9. Ordered Gamepass Ultimate on 12/7 and still have not received my Spotify trial email (now...

in XBoX Sales and Promo
    Ordered Gamepass Ultimate on 12/7 and still have not received my Spotify trial email (now...: I recently ordered gamepass ultimate and saw that it would take up to 10 business days to get the Spotify email. It has now been over 3 weeks and I still don't have the email. Any help? -Checked...
  10. Gamepass Ultimate promo active till when?

in XBoX Sales and Promo
    Gamepass Ultimate promo active till when?: Hi, I'm being offered a gamepass promo 3 month for 1$. I'm wondering if anyone knows when does it end? Thanks b946b4f9-c700-4214-8a6b-aed7a48a0d7d