Xbox li e

Discus and support Xbox li e in XBoX Games and Apps to solve the problem; Hello, I just bought xbox live gold and I can't play online on backwards compatible 360 games, it's still showing I have silver on my 360 profile. I... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by INsANiTYx1991, Feb 12, 2019 at 6:33 PM.

1. Xbox li e

Hello, I just bought xbox live gold and I can't play online on backwards compatible 360 games, it's still showing I have silver on my 360 profile. I can play online on xbox one games but not 360 games. Anyone know why?

:)

INsANiTYx1991, Feb 12, 2019 at 6:33 PM
  2. JhonSnow777 Win User

Xbox li e

3. XBF Erick C Win User

Xbox li e

Hey there INsANiTY

Sorry to hear you are running into this problem. Let's go ahead and walk through some steps here to get this resolved.

• Launch your 360 game
    • Bring up the 360 Emulator by clicking the "Select" and "View" buttons on your controller.
    • Select "Manage Storage" and exit session
    • Select your Storage and then "Profiles"
    • Choose your profile and remove it "Profile Only"
    • Restart the game and bring up the emulator again
    • Download profile
    Once you have downloaded the profile give it another try and let us know if this has helped.
  4. GIANMARIA-794AD981-8 Win User

[ Warhammer 40000 Space Marine] e Warhammer Kill Team

Praticamente metti il gioco e ti far scaricare un patch da 16 mega.

Li sempre nel gioco vai nella modalit online vedrai exterminatus li clicchi e ti dir che devi scaricarlo dal market place, dicendo si te lo fa scaricare direttamente.

O vai dalla dashboard in marketplace giochi--estensioni dei giochi--recenti e la trovi.
  5. riccardomarino Win User

mi serve aiuto (Mod Translation: I need help)

i vbucks li ho comprati dal mincrosoft store

e non ho la xbox

Translate-The vbucks I bought them from the Mincrosoft store and I don't have the Xbox
  6. Isonnazzo Win User

elementi avatar con gold...

Quelli li puoi avere anche se sei silver, ti consiglio di tenere d'occhio il topic delle offerte che se capitasse di trovare elementi gratis verranno postati li.

Comunque, alcuni elementi li vinci coi giochi, altri li si comprano e raramente capita che ce ne siano alcuni gratis per degli eventi
Thema:

Xbox li e