Xbox live pago vencido[Xbox live payment due]

Discus and support Xbox live pago vencido[Xbox live payment due] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Hola, se me vencio la suscripción xbox live y depues de dos meses puedo renovarla. La cuestion es que no me deja pagar, pude pagar ea acces y tambien... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by RicardoKaralevich, Jan 29, 2019.

1. Xbox live pago vencido[Xbox live payment due]

Hola, se me vencio la suscripción xbox live y depues de dos meses puedo renovarla. La cuestion es que no me deja pagar, pude pagar ea acces y tambien la game pass, pero no me deja renovar la de live me dice "hay un problema temporal con esta pagina, vuelve
    a intentarlo mas tarde". No encuentro ninguna solucion, ninguna de las posibles hasta ahora me ayudó.

[Translation - Hi, my xbox live subscription expired and after two months I can renew it. The question is that he does not let me pay, I could pay for access and also the game pass, but he does not let me renew the live one, he says "there is a temporary
    problem with this page, try again later". I do not find any solution, none of the possible so far helped me.]

:)

RicardoKaralevich, Jan 29, 2019
  2. white knight ax Win User

Buenos días. Para eso tendrías que comunicarte con el área de soporte de tu área. Trata por account.microsoft.com espero puedas resolver.

[Translation - Good Morning. For that you would have to communicate with the support area of your area. Try for account.microsoft.com I hope you can solve.]
  3. WPAK Win User

Web translation:

Xbox live payment due

Hi, my xbox live subscription expired and after two months I can renew it.
    The question is that he does not let me pay, I could pay for access and also the game pass, but he does not let me renew the live one, he says "there is a temporary problem with this page, try again later".
    I do not find any solution, none of the possible so far helped me.

Response:

Hi there,

be sure to check if all information and payment details are correct at
    http://account.microsoft.com

you will also be able to check information on transactions that might also give information on why it is not working at the moment.

If it won't work even if all information is correct then it's best to contact Xbox Support via Phone or Support Chat at
    http://support.xbox.com/contact-us

They will be able to look a bit deeper into the issue and hopefully find the cause and possibly solve it with you.

Let us know the results
  4. Njal the Blue Win User

Suscripción vencida [Translate] Expired subscription

Los pagos vencidos solo se pueden pagar con tarjeta de crédito o débito. No puede usar tarjetas de regalo para pagar un servicio de suscripción. Una vez que haya pagado el pago vencido, vaya a: https://account.microsoft.com/services
    y desactive la renovación automática. A continuación, puede utilizar tarjetas de regalo.

[Translate by Mod]

Overdue payments can only be paid by credit or debit card. You cannot use gift cards to pay for a subscription service. Once you have paid the past due payment, go to:
    https://account.microsoft.com/services and turn off auto-renewal. You can then use gift cards.
  5. luissolid Win User

¿Hay alguna manera de renovar una suscripción vencida sin necesidad de PayPal o tarjeta de crédito? (Is there a way to renew an expired subscription without the need for PayPal or credit card?)

Por desgracia para pagos vencidos necesitas una tarjeta de débito/crédito para que puedas pagar esa deuda y depues puedes usar una tarjeta de prepago.

Saludos!
  6. Josseph Camacho Win User

No puedo comprar xbox live [I can't buy Xbox Live]

gracias a todos por su ayuda, veré como puedo si en soporte me dan otra opción y si no pues buscaré quien me preste una tarjeta, que mal que microsoft limite la forma de pago de un saldo vencido

Translation:

thank you all for your help, I'll see how I can if I support another option and if not then I'll find who lends me a card, what wrong that microsoft limit the payment method of a past due balance
Thema:

Loading...
  1. Xbox live pago vencido[Xbox live payment due] - Similar Threads - live pago vencido

2. Xbox Live Prepaid Card to pay Game Pass?

in XBoX on Windows
    Xbox Live Prepaid Card to pay Game Pass?: Hello. Are Xbox Live prepaid cards used to pay Game Pass on PC? Thanks. b72d5ccd-49e7-4abd-8977-f02cdaf99e2b
  3. Xbox live gold (paid but not paid)

in XBoX on Consoles
    Xbox live gold (paid but not paid): I recently had a transaction on my paypal appear to go through my bank. unfortunately i had insufficient funds to pay for the transaction and was hit with a fee from my bank. i cancelled the...
  4. Xbox Live Gold

in XBoX Games and Apps
    Xbox Live Gold: According to the publication september games with xbox live gold will include Tekken Tag Tournament 2. Checking my xbox live gold area I see Ms. Spolsion Man instead. What am I missing?...
  5. Live gold bloqueado por falta de pago [Translation - Live gold blocked for non-payment]

in XBoX on Consoles
    Live gold bloqueado por falta de pago [Translation - Live gold blocked for non-payment]: Cambie mi tarjeta de débito, pero tengo crédito en mi cuenta de Xbox y no me deja pagar la suscripción de live gold ni el game pass, como puedo pagar estas suscripciones con mi crédito en...
  6. No puedo actualizar la forma de pago de la suscripcion de xbox live gold, ¿que se hace en...

in XBoX Games and Apps
    No puedo actualizar la forma de pago de la suscripcion de xbox live gold, ¿que se hace en...: [Title translated] I can Not update the payment method of the subscription of Xbox Live Gold, what is done in these cases? Mi problema es que ya le meti un nuevo codigo para actualizar el pago...
  7. Pago de xbox live gold [Translation - Xbox Live Gold Payment]

in XBoX Sales and Promo
    Pago de xbox live gold [Translation - Xbox Live Gold Payment]: Porque no puedo pagar mi xbox live Gold con mi tarjeta? Dice que no es valida. Tambien intente pagar con tarjetas de regalo y tampoco se puede. Translate: Why can't I pay for my Xbox Live...
  8. no puedo aser el pago de la cuenta xbox live [Translation - I can not assert the payment of ...

in XBoX Sales and Promo
    no puedo aser el pago de la cuenta xbox live [Translation - I can not assert the payment of ...: no puedo actualizar el pago no me deja dise que esta suspendido por que tengo una deuda pero ya la intente pagar pero no me deja se pone que ahi un error al pagar ¿que puedo hacer? --------- [...
  9. COMO CANCELAR EL PAGO PERIODICO DE MI XBOX LIVE GOLD?

in XBoX Sales and Promo
    COMO CANCELAR EL PAGO PERIODICO DE MI XBOX LIVE GOLD?: Hola, hace algunos días estuve checando los pagos para ponerme al corriente pero note que xbox intentaba cobrarme otro año de gold con la tarjeta de crédito. Aquí mi pregunta es, Hay alguna forma...
  10. Cambiar subscripción automatica de xbox live o quitar sistema de pago [Change automatic ...

in XBoX on Consoles
    Cambiar subscripción automatica de xbox live o quitar sistema de pago [Change automatic ...: Desde hace semanas he estado tratando de cancelar el pago automatico de la subscripción de xbox live pero no he podido, lo he tratado desde la xbox y desde el computador y nada, por favor me...