Xbox nn si accende[Translation-Xbox nn turns on]

Discus and support Xbox nn si accende[Translation-Xbox nn turns on] in XBoX on Consoles to solve the problem; Aiutoooooooo....ho mandato in assistenza la mia xbox one x x un problema video....si accendeva ma nn vedevo nulla a video....mi è appena tornata ma nn... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by marcoantonini1, Feb 19, 2020.

1. Xbox nn si accende[Translation-Xbox nn turns on]

Aiutoooooooo....ho mandato in assistenza la mia xbox one x x un problema video....si accendeva ma nn vedevo nulla a video....mi è appena tornata ma nn si accende.....ovvero sj accende il led xbox x º 3 secondi poi si spegne....ho seguito i consigli del
    supporto....staccare e riattaccare alimentatore x resettare quello interno...ma nulla....mi sapete aiutare?grz

[Translation-Helpooooooo.... I sent my xbox one x x a video issue to help.... it turned on but nn I saw nothing on video.... I just came back but nn turns on..... that is, sj turns on the led xbox x or 3 seconds then turns off.... I followed the
    advice of the support.... detach and reattach power supply x reset the internal one... but nothing.... Can you help me?grz]

:)

marcoantonini1, Feb 19, 2020
  2. XBF Chris J Win User

3. marcoantonini1 Win User

hi...I sent in assistance my xbox one x for a video problem...now is back from the service but nn turns on...nn part neither.... I read on the support to disconnect power supply to reset the internal one but nothing.... nn turns on.... grz(I press power
    button....si turns on for 3 seconds and then turns off....what should I do?)
  4. XBF Brad A Win User

Hi Marco,

Thanks for coming to the forums. We understand you have no picture when you turn the console on. We recommend try the

troubleshooting steps for blank screen
    . Make sure to try all troubleshooting steps on the page. Let us know how it goes.

Thanks,

Brad
  5. SdG x Spriz Win User

problema account... si disconnette [account problem ... disconnects]

ciao a me dopo un po che nn lo uso magari lasci a scaricare mi si disconnette ?? perche

[mod translation: hello to me after a while that
    I use nn maybe let me
    download it disconnects? because]
  6. Giino80 Win User

Aiuto recupero password [Password recovery Help]

Nn riesco neanche cosi..neanche se compilo i modulo x il ripristino mi dice che le risposte nn sono esatte ...le ho provate tutte ma nulla.nella mia xbox ho tutti i giochi comprati online e se nn riesco a entrare perdo tutto

[Translation - Nn I can not even so.. Even if I compile module x the restore tells me that the answers nn are accurate... I tried all but nothing. In my Xbox I have all the games bought online and if I can not enter I lose everything]
Thema:

Loading...
  1. Xbox nn si accende[Translation-Xbox nn turns on] - Similar Threads - accende Translation turns

2. No sé encuentra mi código -[Translation - I don't know find my code]

in XBoX Sales and Promo
    No sé encuentra mi código -[Translation - I don't know find my code]: Ya llevo media hora buscando una solución y nada -[Translation - I've been looking for a solution for half an hour and nothing] [img] bf3009d0-a3f9-4155-9641-ab78bc66b59a
  3. Problema cuenta xbox -[Translation - Xbox account problem]

in XBoX Accessibility
    Problema cuenta xbox -[Translation - Xbox account problem]: Buenos días. Hacia finales de Enero, hice un cambio en mi cuenta xbox/outlook hice un cambio en mi cuenta, la quería migrar a otra cuenta, así que seguí los pasos oportunos, como los que indican...
  4. Recuperação de conta -[Translation - Account recovery]

in XBoX on Consoles
    Recuperação de conta -[Translation - Account recovery]: Bom dia. Fui hackeado e acessaram meu email e conta da xbox e trocaram meu email e agora eu quero colocar o meu email pessoal ja que trocaram. O que eu posso fazer agora? -[Translation - Good...
  5. Assinatura Suspensa -[Translation - Suspended Subscription]

in XBoX Sales and Promo
    Assinatura Suspensa -[Translation - Suspended Subscription]: Fui comprar a assinatura de 1 mês do gamepass ultimate, quando me deparo com o seguinte erro: ' a forma de pagamento de uma assinatura existente foi recusada e estar bloqueando esta compra'. Eu já...
  6. Alterar imgem de perfil personalizada -[Translation - Change custom profile picture]

in XBoX on Consoles
    Alterar imgem de perfil personalizada -[Translation - Change custom profile picture]: Olá, a uns dias eu tento mudar a imagem de perfil pelo aplicativo do xbox, e diz que não é possível; Alguém sabe porque por favor? -[Translation - Hello, a few days ago I try to change the...
  7. Je n’arrive pas à modifier mes parametres de confidentialités -[Translation - I can't...

in XBoX on Consoles
    Je n’arrive pas à modifier mes parametres de confidentialités -[Translation - I can't...: Je n’arrive pas a me connecter et modifier mes parametres de confidentialite -[Translation - I can't connect and change my privacy settings] 0dbc734a-2207-41b5-b27c-d0d2cb7e3fa1
  8. Non si accende più la console [Mod Translation - The console no longer turns on]

in XBoX on Consoles
    Non si accende più la console [Mod Translation - The console no longer turns on]: La mia Xbox one non si accende più E l’alimentatore è collegato con la luce arancione. Non so più cosa fare voi ragazzi cosa dite , dovrei comprare un nuovo alimentatore oppure una nuova xbox? Ps...
  9. La Xbox one non si accende più [Mod translation-Xbox one no longer turns on]

in XBoX on Consoles
    La Xbox one non si accende più [Mod translation-Xbox one no longer turns on]: Come posso fare non si accende più la consol [Mod translation-How can I do no longer turn on the console] 0faa49b9-8f82-4bd5-a800-0b246930299a
  10. La xbox si accende ma dopo un minuto si spegne [The xbox turns on but turns off after a minute]

in XBoX on Consoles
    La xbox si accende ma dopo un minuto si spegne [The xbox turns on but turns off after a minute]: Ciao la mia xbox one s oggi si é bloccata dopo averla spenta, l ho riaccesa ma mi dava schermo nero e dopo 1 minuto si spegne da sola,ho gia provato a scollegare l alimentatore e a riattaccarlo ma...