: Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi]

Discus and support : Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi] in XboX Networking Hardware to solve the problem; : Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi] Hej! Jag har provat allt och det hjälper inte. Har kopplat in... Discussion in 'XboX Networking Hardware' started by Finnen1, Jan 7, 2019.

1. Finnen1
    Finnen1 Guest

: Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi]

Hej!

Jag har provat allt och det hjälper inte. Har kopplat in nätverkskabel istället.

Tack för hjälpen.

//Patrik

[Translation - Hey! I've tried everything and it doesn't help. Have connected a network cable instead. Thanks for the help.// Patrik]

:)

Finnen1, Jan 7, 2019
Thema:

Loading...
  1. : Xbox One kan inte ansluta till WiFi [Translation - Xbox One can't connect to WiFi] - Similar Threads - kan inte ansluta

2. de taal van microsoft games is veranderd in een onbekende taal, kan niet veranderen...

in XBoX on Windows
    de taal van microsoft games is veranderd in een onbekende taal, kan niet veranderen...: de taal van microsoft games is veranderd in een onbekende taal, kan niet veranderen (noitceloC eriatiloS tfosorciM) [Translate by Mod] The language of Microsoft Games has changed to an unknown...
  3. Kan Xbox Live Gold abonnement niet verlengen[Translation-Can't renew Xbox Live Gold...

in XBoX Sales and Promo
    Kan Xbox Live Gold abonnement niet verlengen[Translation-Can't renew Xbox Live Gold...: Het Xbox Live Gold abonnement van mijn zoon is afgelopen en nu kreeg hij een aanbieding te zien op de Xbox om het tegen korting te verlengen. Als hij dit wil kopen krijgt hij de melding: 'Je...
  4. Kan game opeens niet meer starten[Can't start game suddenly anymore]

in XBoX Games and Apps
    Kan game opeens niet meer starten[Can't start game suddenly anymore]: Vorige mnd heb ik een 360 game namelijk operation flashpoint dragon rising gekocht op disc. Na 2 keer de game te hebben gebruikt kan ik m vandaag opeens niet meer gebruiken. Ik keek al op de lijst...
  5. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via mijn apple oortjes normaal met mensen kan comminuceren?...

in XBoX on Consoles
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via mijn apple oortjes normaal met mensen kan comminuceren?...: Hoi, ik heb laatst een xbox one s gekocht, en die gebruik ik altijd in combinatie met apple oortjes. Nou [Mod Removed] ik de hele tijd een piep in mij oren als ik de oortjes in heb (aangesloten...
  6. X box Klassieke solitaire Klondike, kan alleen als gast spelen (Mod Translation: X Box...

in XBoX Accessibility
    X box Klassieke solitaire Klondike, kan alleen als gast spelen (Mod Translation: X Box...: Goedemiddag, Als ik me probeer aan te melden in/met mijn account krijg ik de mededeling: "je bent niet verbonden met het internet". Als gast spelen is ook OK, maar ik ben nu mijn oude gegevens...
  7. Xbox One kan geen verbinding maken met Xbox Live [Translation - Xbox One cannot connect to...

in XBoX on Consoles
    Xbox One kan geen verbinding maken met Xbox Live [Translation - Xbox One cannot connect to...: Ik kan geen verbinding maken met Xbox Live en me dus ook niet aanmelden op mijn profiel. Het kan zogezegd mijn draadloos netwerk niet vinden, maar op alle andere apparaten die ik gebruik werkt het...
  8. Kan inte avsluta Xbox Game pass [Kan inte avsluta Xbox Game pass]

in XBoX Games and Apps
    Kan inte avsluta Xbox Game pass [Kan inte avsluta Xbox Game pass]: Hej. Jag har försökt avsluta min xbox game pass test period men det har inte gått och nu har ni försökt dra pengar från mig. Kan ni avsluta den och ta bort så det inte dras pengar från mig för jag...
  9. Jag kan inte logga in med mitt fortnite konto som jag skapat på datorn på xbox[I can't sign ...

in XBoX Games and Apps
    Jag kan inte logga in med mitt fortnite konto som jag skapat på datorn på xbox[I can't sign ...: Jag köpte ett xbox och jag ville logga in med mitt fortnite konto på fortnite. Men då stod det "error" och sen att mitt konto inte går att spela med på xbox plattformen. Vill jättejärna få ett...
  10. Kan inte spela online.

in XBoX on Consoles
    Kan inte spela online.: Varken FIFA15 eller GTA går inte att köra online, meddelande Din spelarprofil har inte rätt tillstånd för att komma åt denna funktion. Nätverkstester funkar. Har guld meddlemsskap. Rätt ålder....

Users found this page by searching for:

1. xbox kan inte ansluta till modem