xbox one mandado a garantia [Xbox One Warrant warranty ]

Discus and support xbox one mandado a garantia [Xbox One Warrant warranty ] in XBoX on Consoles to solve the problem; hace un mes mande mi Xbox one a garantía a reynosa tamulipas donde me pidieron enviarlo para revisarlo pues no prendia, me dijieron imprimera la... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by arturoescamilla, Sep 2, 2019.

1. xbox one mandado a garantia [Xbox One Warrant warranty ]

hace un mes mande mi Xbox one a garantía a reynosa tamulipas donde me pidieron enviarlo para revisarlo pues no prendia, me dijieron imprimera la etiqueta de envio y lo enviara por mensajería fe dex me mandaron mensaje que lo recibieron y que me avisarían
    cuando lo revisaran pero ya paso un mes y no se nada de mi equipo no se a donde me pudo dirigir para saber de mi equpo alguien me podría ayudar. gracias

[Translation-a month ago I sent my Xbox one to guarantee to reynosa tamulipas where I was asked to send it to review it because it did not ignite, I was told without the shipping label and sent it by courier fe dex sent me message that they received
    it and that they would notify me when they checked it but already a month and I don't know anything about my team I don't know where I could go to know my team someone could help me. Thank you]

:)

arturoescamilla, Sep 2, 2019
  2. blueamcat Win User

3. Edgarour Win User

Se apaga mi consola [Translate] My console is turned off

Tal vez la fuente de poder tuvo una descarga, de casualidad no tienes garantia? Porque si cambiar de contacto no funciona una o marcas a soporte tecnico de xbox o la llevas con la garantia :/

[Translate]

Maybe the power source had a discharge, by any chance you have no guarantee? Because if you change contact does not work one or brands to support Xbox or carry it with the warranty:/
  4. SatanicoDrCadillac Win User

Garantía [Translation - Warranty]

Con tu ticket de compra puedes comprobar cuando la compraste y hacer valida tu garantia, a menos que sea una consola reconstruida, en la cual la garantia es solo de 3 meses, te dejo este link con mas info.

https://support.xbox.com/es-MX/browse/xbox-one/warranties-and-repair

-----------

[Mod Translation - With your purchase ticket you can check when you bought it and make your guarantee validates, unless it is a rebuilt console, in which the guarantee is only 3 months, I leave you this link with more info.

https://support.xbox.com/es-MX/browse/xbox-one/warranties-and-repair]
  5. Madmunkey2007 Win User

My Xbox One is destroying my game discs and now it can't read them

But all new xbox hardware is covered by a three year warranty isn't it? So no matter when you bought the xbox it should still be under warranty. Hell the controllers that came with my launch day one edition were still warranted a few months back so surely
    your complete unit still is?
  6. HaughtyFlyer00 Win User

Mi xbox one s no prende [Translation-My xbox one s does not turn on]

Gracias por la ayuda, preferí usar la garantia.

Translate-Thanks for the help, I preferred to use the warranty.
Thema:

Loading...
  1. xbox one mandado a garantia [Xbox One Warrant warranty ] - Similar Threads - mandado garantia Warrant

2. Porque Microsoft cobra por reparar mi Xbox y aún tiene garantia [Mod Translated - Because...

in XBoX on Consoles
    Porque Microsoft cobra por reparar mi Xbox y aún tiene garantia [Mod Translated - Because...: Alguien sabe porque Microsoft me está cobrando por mandar a reparar mi consola siendo que aún cuenta con garantía [Mod Translated - Does anyone know why Microsoft is charging me to have my...
  3. How does this warrant a Notice of Enforcement?

in XBoX on Consoles
    How does this warrant a Notice of Enforcement?: Seriously? It’s just a random cat from the internet. e8999997-528c-4df0-967a-309b0ad21423
  4. assistencia garantia x box one[Translation-Warranty Assistance x Box one]

in XBoX on Consoles
    assistencia garantia x box one[Translation-Warranty Assistance x Box one]: Boa noite Tenho um xbox one que parou de funcionar O mesmo esta na garantia como devo proceder? ------------------------------------------------------------------- [Translation-Good night I...
  5. Garantia e troca de controle xbox one com defeito[Warranty and exchange of xbox one control...

in XBoX on Consoles
    Garantia e troca de controle xbox one com defeito[Warranty and exchange of xbox one control...: Bom dia! Meu controle xbox one estava funcionando normalmente há pouco tempo. Porém, há alguns dias que vem apresentando o seguinte defeito: A carga da pilha está durando muito pouco. Fiz um...
  6. Não consigo criar uma ordem de reparo no suporte da Microsoft - Xbox One X na garantia (Mod...

in XBoX on Consoles
    Não consigo criar uma ordem de reparo no suporte da Microsoft - Xbox One X na garantia (Mod...: Estou tendo problemas para criar uma ordem de reparo para o Meu Xbox One X na secção de suporte no site da Microsoft. Depois de ligar meu Xbox hoje, poucos segundos depois, um forte barulho...
  7. reparacion, envio de consola, quien paga los portes si la consola esta en garantia.

in XBoX on Consoles
    reparacion, envio de consola, quien paga los portes si la consola esta en garantia.: estoy tramitando el envio de una consola rota por la pantalla verde de la puerte, con el error102 , la consola esta en garantia. He llegado al paso de el envio, tengo la consola empaquetada y con...
  8. Garantia de 06 Meses

in XBoX on Consoles
    Garantia de 06 Meses: Bom dia. Comprei um xbox one s dia 20/06/2018, recebi ele no começo desse mês e quando fui registrar ele no site fui informado que a garantia dele termina em 18/01/2018,apenas 06 meses. A...
  9. garantia ayuda

in XBoX on Consoles
    garantia ayuda: 1.bueno para empezar necesito ayuda, compre una consola usada y la mande a reparar porque se apaga cuando juego y funciona por un tiempo pero ya está empezando otra vez por un apagarse, quería...
  10. MANDAR A GARANTIA ACCESORIO DE XBOX [SENDING WARRANTY XBOX ACCESSORY]

in XBoX on Consoles
    MANDAR A GARANTIA ACCESORIO DE XBOX [SENDING WARRANTY XBOX ACCESSORY]: NECESITO AYUDA CON EL PROCESO DE MANDAR A GARANTIA DOS AUDIFONOS PARA CHAT DE X BOX ONE. [Translation] I NEED HELP WITH THE PROCESS OF WARRANTY OF TWO HEADPHONES FOR CHAT OF X BOX ONE....