Xbox one por favor preciso de ajudaXbox one please need help [Translation-Xbox one please...

Discus and support Xbox one por favor preciso de ajudaXbox one please need help [Translation-Xbox one please... in XBoX on Consoles to solve the problem; Meu xbox one pede para atualizar ele baixa a atualização mas no fim da segunda etapa ele reinicia que é normal mas não liga oque pode se isso? [My... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Alagoano noia, Mar 20, 2020.

1. Xbox one por favor preciso de ajudaXbox one please need help [Translation-Xbox one please...

Meu xbox one pede para atualizar ele baixa a atualização mas no fim da segunda etapa ele reinicia que é normal mas não liga oque pode se isso?

[My xbox one asks to update it downloads the update but at the end of the second step it restarts which is normal but does not turn on what can if this?]

:)

Alagoano noia, Mar 20, 2020
  2. Alagoano noia Win User

Xbox one por favor preciso de ajudaXbox one please need help [Translation-Xbox one please need help]

Mas quando ele atualiza ele reinicia e não liga mais e acaba não completando a atualização

[translation-But when it updates it restarts and does not turn on anymore and ends up not completing the update]
  3. {Parity} Win User

Xbox one por favor preciso de ajudaXbox one please need help [Translation-Xbox one please need help]

Try performing a hard reset EXACTLY like this. Hold the power button on the console for 8 seconds or until the power shuts down completely. Unplug the power cord from the back of the console for 5 minutes. Plug the power cord back in and restart
    the console.
  4. BrandonAllendes Win User

¿como puedo sacar mi cuenta de xbox one en fortnite? [How can I get my Xbox One account at Fortnite?]

eh intendado de todo, por favor nesecito ayuda.

[Translation - Hey intended of everything, please need help. ]
  5. DARKRAYMANXD Win User

Problema con Xbox Live en mi region.

por que rayos maldito nesecitas estar en una region osea alguien de Ecuador digamos que tiene un xbox one pero le no esta disponible para tu region y arruinarle la diversion osea no hagan eso por favor

[Translation-

by Ray damn
    need be in
    one region bone
    someone in Ecuador
    say having an
    xbox one but
    you is not
    available for your
    region and ruin
    her fun bone
    not do that please]
  6. soyhironakamura Win User

Ayuda promoción mandada por Mail

Por favor puede responderme en español? Aquí nadie me soluciona nada y de un lado para otro,por favor que no es tan difícil,sólo tenéis que reenviar el código

[TRANSLATION:

Please can you reply
    me in Spanish?
    Here no one solved
    me nothing and
    from one side
    to another, please
    is not so
    difficult, you
    just have to
    resend the code]

Thema:

Xbox one por favor preciso de ajudaXbox one please need help [Translation-Xbox one please...

Loading...
  1. Xbox one por favor preciso de ajudaXbox one please need help [Translation-Xbox one please... - Similar Threads - por favor preciso

2. Ajudar por favor

in XBoX Games and Apps
    Ajudar por favor: Ola pode me ajudar quando você baixar um jogo no xbox 360 ele fica danificado e não consigo joga 2678f4d9-c6f2-47bf-b8ba-df19d674702c
  3. Xbox liga, mas não inicia. Me ajudem por favor! [Mod Translation - Xbox turns on, but does...

in XBoX on Consoles
    Xbox liga, mas não inicia. Me ajudem por favor! [Mod Translation - Xbox turns on, but does...: Boa noite pessoal. Então, na ultima semana o meu console recebeu uma atualização na dash! Depois dessa atualização ele começou a travar os jogos e dando crash! Então reiniciei, ele demorou muito...
  4. Por favor que añadan retrocompatibilidad con más videojuegos con disparos y con modo...

in XBoX Games and Apps
    Por favor que añadan retrocompatibilidad con más videojuegos con disparos y con modo...: [Title Translation-Please add backward compatibility with more video games with old shots and campaign mode.] Otro de los problemas que yo he notado de la retrocompatibilidad de la xbox one es...
  5. Por favor que añadan retrocompatibilidad con más videojuegos basados en películas y series...

in XBoX Games and Apps
    Por favor que añadan retrocompatibilidad con más videojuegos basados en películas y series...: Uno de los problemas que yo he notado de la retrocompatibilidad de la xbox one es que no es retrocompatible con videojuegos basados en películas y series animadas como los videojuegos de la...
  6. Por favor que añadan en un futuro retrocompatibilidad con más videojuegos basados en...

in XBoX Games and Apps
    Por favor que añadan en un futuro retrocompatibilidad con más videojuegos basados en...: Uno de los problemas que yo he notado de la retrocompatibilidad de la xbox one que no es retrocompatible con videojuegos basados en películas y series animadas como los videojuegos de la trilogía...
  7. Por favor, ajude-me a corrigir um alerta de serviço ao testar a rede. obrigado[Please...

in XBoX on Consoles
    Por favor, ajude-me a corrigir um alerta de serviço ao testar a rede. obrigado[Please...: Estou recebendo um aleta de serviço toda vez que faço o teste de conexão com a Live, e minha assinatura gold não aparece, já fiz todos os procedimentos que encontrei no fórum da microsoft, mas...
  8. hola. ayuda por favor. no puedo agregar ninguna cuenta a mi xbox one s , dice intentarlo...

in XBoX on Consoles
    hola. ayuda por favor. no puedo agregar ninguna cuenta a mi xbox one s , dice intentarlo...: Hola. ayuda No puedo agregar ninguna cuenta a xbox one s. dice intentarlo mas tarde 0x801901f4 [Title Translation-Hi. please help. I can not add any account to my xbox one s, says try again...
  9. Auxilio por favor ayúda (Help please help)

in XBoX Games and Apps
    Auxilio por favor ayúda (Help please help): Tengo un problema horrible al descargar algunos juegos de la tienda de xbox en 360 llegar a un 79% desaparecer de la cola de descargas no aparece en descargados y voy a disco duro y aparece en un...
  10. Arrumem por favor sou cliente a muito tempo com outra conta xbox 360 nunca passei por isso

in XBoX on Consoles
    Arrumem por favor sou cliente a muito tempo com outra conta xbox 360 nunca passei por isso: Title Translation: Please fix me a long time customer with another xbox 360 account I never went through this Microsoft atualizei meu console xbox one s e agora ele desliga toda vez que estou...