Xbox one x não liga / Xbox one x won't start

Discus and support Xbox one x não liga / Xbox one x won't start in XBoX on Consoles to solve the problem; new xbox one x bought from days, anyone seen this problem before tried different tvs and cables novo xbox comprado ha dias tentei diferente cabos e... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by FernandoVasconcellos, Nov 17, 2018.

1. Xbox one x não liga / Xbox one x won't start

new xbox one x bought from days, anyone seen this problem before

tried different tvs and cables

novo xbox comprado ha dias

tentei diferente cabos e tv

So da sem sinal / no signal

:)

FernandoVasconcellos, Nov 17, 2018
  2. MRFB Falcao
    MRFB Falcao Guest
    xbox não funciona mais com atualização preview

Xbox oNE não liga mais após uma atualização de 4,1gb da preview. Depois que atualiza, ele reinicia e não liga mais depois de um tempo. Já tentei ligar e fazer a atualização com pendrive, mas nada da certo .

[translation]

Xbox oNE no longer calls after a 4.1gb upgrade from the preview. After it refreshes, it restarts and will not turn on after a while. I have tried to connect and update with pendrive, but nothing is right.

MRFB Falcao, Nov 17, 2018
  3. BR GUINHO
    BR GUINHO Guest
    Xbox one x losing nat with reboot

CAROS AMIGOS! BOA TARDE!

INFORMO QUE NÃO É SOMENTE OS CONSOLES XBOX UM X QUE ESTAO COM PROBLEMAS DE CONECTIVIDADE! E SIM OS CONSOLES XBOX UM FAT E X, JÁ OS XBOX ONE S NÃO ESTAO APRESENTANDO O PROBLEMA COM CONEXAO

TUDO ISTO ACONTECEU DEPÓSITOS DE UMA ATUALIZAÇÃO DO PROGRAMA XBOX DENTRO

[Translation -

Dear friends! Good afternoon!

I inform you that it is not only XBOX one X CONSOLES that are having connectivity problems! And yes the Xbox One CONSOLES FAT and X, already the Xbox One S are not presenting the problem with connection all this happened deposits an update of the Xbox program
    inside]

BR GUINHO, Nov 17, 2018
  4. Julian_
    Julian_ Guest

Hi! If it's brand new and you already tried the troubleshooting steps, you would have to reach out to Xbox Support in order to see if a repair is necessary: Contact Us | Xbox Support

Julian_, Nov 18, 2018
  5. M3tal Daz3
    M3tal Daz3 Guest
    Check this link for a possible solution to your issue: Troubleshooting a Blank Screen TV or Monitor While Your Xbox One is on

If none of these solutions resolved the problem, your console may need to be serviced. Go to
    Device Support to submit a repair request:

1. After you've signed in with your Microsoft account, select Problem with a device.
    2. Under For which device? select your Xbox One console or register it.
    3. Select Display Issue and select Next.
    4. On the next page, explain the issue in the Describe your problem field.
    5. Beside Based on the problem described, we need to create a service order to replace your device, click
      Next.
    6. Follow the steps to complete your service order.

M3tal Daz3, Nov 18, 2018
  6. Italo Aguiar
    Italo Aguiar Guest
    Olá Fernando,

Se você já verificou todos os cabos, conexões e tomadas, e mesmo assim o xbox não dá nenhum sinal de vida. Você deve entrar em contato com o
    suporte via chat para verificar como proceder com relação ao reparo de seu produto.

Espero ter ajudado.

Italo Aguiar, Nov 18, 2018
  7. Hi Fernando,

Thanks for reaching out to us. We understand it can be confusing since this was a console you recently just purchased, but it will not start. We appreciate your efforts in trying to resolve this situation. Honestly, I would try a different power cable and
    a different wall outlet. If it still does not work then it is best to return it to the place of purchase. Just make sure to have the receipt on hand as well. That would be much faster than doing the repair. If the receipt is not available then you can either
    call the place of purchase ahead of time to see if they would exchange it still or contact our support team to set up the repair.

If you go to
    Contact Usto request
    a callback, follow these steps:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select no
      thanks, then select category system update
    • Step 3-----gives some troubleshooting or help tips
    • Step 4 ----select request a call from support

Once they call, explain the issue and they will be able to help you.

I hope this information helps.

XBF Jasmine Z, Nov 6, 2018
Thema:

Loading...
  1. Xbox one x não liga / Xbox one x won't start - Similar Threads - não liga won't

2. Xbox one não liga (Xbox one will not turn on)

in XBoX on Consoles
    Xbox one não liga (Xbox one will not turn on): Boa noite pessoal ! Meu xbox one( FAT) começou a desligar sozinho e não liga mais, recentemente comprei uma nova fonte original para ver se funcionava de novo, mas ainda continua a não ligar...
  3. xbox one liga depois de 30 segundos ele desliga, e não da vídeo[xbox one turns on after 30...

in XBoX on Consoles
    xbox one liga depois de 30 segundos ele desliga, e não da vídeo[xbox one turns on after 30...: ele liga fica 30 segundos com a luz ligada sem dar vídeo algum e depois desliga, alguem ja teve este problema?? [Translation - it turns on is 30 seconds with the light on without giving any video...
  4. Console do Xbox one não liga! Xbox one Consoles does not turn on

in XBoX on Consoles
    Console do Xbox one não liga! Xbox one Consoles does not turn on: Portugues: Meu console do Xbox one não está ligando. Já tentei todas as opções de reparo. Gostaria de enviar meu Xbox, que não está na garantia, para reparo no Brasil. Ao tentar gerar a ordem...
  5. Atualizo o Xbox One e não liga mais. NÃO TÊM VERGONHA NÃO? (I update the Xbox One and it...

in XBoX Accessibility
    Atualizo o Xbox One e não liga mais. NÃO TÊM VERGONHA NÃO? (I update the Xbox One and it...: O Sres não têm vergonha não? Eu pago uma fortuna em débito em conta e vcs fazem isso comigo faz muito tempo... Pago EA, XboxLive, GamePass, OneDrive, compro jogos online e vocês ficam me lascando...
  6. Meu Xbox One s liga e desliga, não é fonte presciso do endereço da assistencia tecnica em...

in XBoX on Consoles
    Meu Xbox One s liga e desliga, não é fonte presciso do endereço da assistencia tecnica em...: Title translation: [My Xbox One s turns on and off, not a prescious source of the address of the technical assistance in SP-São Paulo Capital] Eu estava jogando online e meu xbox desligou, eu com...
  7. Xbox One não liga após atualização. (Mod Translation: Xbox One does not turn on after upgrade.)

in XBoX on Consoles
    Xbox One não liga após atualização. (Mod Translation: Xbox One does not turn on after upgrade.): Boa tarde! No dia 21/12/2018 fiz a ultima atualização no meu Xbox One, porem quando o mesmo reiniciou, como de costume para finalizar a atualização, o mesmo não ligou novamente. Ele liga por 5...
  8. Controle de Xbox não liga de jeito nenhum no pc

in XBoX on Windows
    Controle de Xbox não liga de jeito nenhum no pc: Minha manete não conecta de jeito nenhum no meu pc com windows 10, já tentei usb,bluetooth atualizado tudo, ela até da algum sinal, dá uma tremidinha, mas o windows não dá nenhuma mensagem que...
  9. CONTROLE XBOX ONE LIGA NORMALMENTE COM PILHAS, MAS COM USB NÃO (XBOX ONE CONTROL CONNECTS ...

in XBoX on Consoles
    CONTROLE XBOX ONE LIGA NORMALMENTE COM PILHAS, MAS COM USB NÃO (XBOX ONE CONTROL CONNECTS ...: pessoal, primeiramente bom dia, boa tarde e boa noite. Seguinte, meu controle do xbox funciona normalmente usando pilhas, porem quando tento ligar pelo USB ele não da sinal de vida, sei que parece...
  10. Console liga mais não tem imagem

in XBoX on Consoles
    Console liga mais não tem imagem: Oi ! Comprei um XBox no site de uma loja bem conceituada faz 09 meses, e já apresentou defeito, tenho muito cuidado com este equipamento pois me custou caro, agora penso eu, um console com menos...