Xbox One X

Discus and support Xbox One X in XBoX on Consoles to solve the problem; Comprei tem pouco tempo meu xbox one x, ele veio lacrado (novo), mas já se encontra fora do prazo da garantia segundo a microsoft. E ele está... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by ThiagoPaes Rabbi, Aug 27, 2019.

1. Xbox One X

Comprei tem pouco tempo meu xbox one x, ele veio lacrado (novo), mas já se encontra fora do prazo da garantia segundo a microsoft. E ele está apresentando erros de armazenamento e Inicialização precisando restaurar de fábrica quase todos os dias meu xbox,
    perdendo todos os jogos e arquivos, sendo necessário baixar tudo de novo. E solicitando o reparo, que por incrível que pareça, ja esta fora da garantia, comprei em 16/08, cobra uma taxa de 736,50. Gostaria de saber como proceder nesse caso. Se existe alguma
    solução que eu consiga resolver e se será somente enviando para assistência? E o motivo de estar fora da garantia se não tem nem 01 mês de uso.

Translation:

I recently bought my xbox one x, it came sealed (new), but is already out of warranty under Microsoft.
    And it is experiencing Storage and Startup errors needing to restore my xbox to factory almost every day, losing all games and files and having to download it all over again.
    And requesting the repair, which oddly enough, is already out of warranty, bought on 08/16, charges a fee of 736.50.
    I would like to know how to proceed in this case.
    If there is any solution that I can solve and if it is only sending for assistance?
    And the reason for being out of warranty is not even 01 month of use.

:)

ThiagoPaes Rabbi, Aug 27, 2019
  2. Echo4Ent Win User

Doom 4k HDR

3. xXNic0l3w0lfyXx Win User

Xbox One X.... WHO IS ECSTATIC.... WOOOO

Where did everyone go?.....
    lulz are we still here ;P Xbox One X Xbox One X Xbox One X X.... I bet yuh it will be in the dominion post tomorrow xD
  4. techman05 Win User

Mixer seems to not be working with my 4k tv

Sorry my xbox is an xbox one x in 4k mode on the tv and on the xbox one x.
  5. Oraclea Win User

Xbox S and Xbox X compatability?

Hi, any game listed as "Xbox One X Enhanced" will work on the Xbox One, Xbox One S, and Xbox One X. Playing a game that is enhanced on the Xbox One X, you'd see improvements such as greater detail, steadier/higher framerates, and generally stronger performance-
    specific enhancements would vary by game. For more information, including a list of Xbox One X Enhanced games: https://www.xbox.com/games/xbox-one/xbox-one-x-enhanced-list
  6. Paraffin Alien Win User

A HDR game list for Xbox One S?

An Xbox One S will not download the game enhancements for an Xbox One X.

As it clearly states in the store "Xbox One X Enhanced", not Xbox One S.
Thema:

Xbox One X