xbox principal bug

Discus and support xbox principal bug in XBoX on Consoles to solve the problem; the problem I have is that I already designate an xbox one as the last main one and still does not share gold or games, which is what I should do is... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by LunaMaster1, Apr 6, 2021.

1. LunaMaster1
    LunaMaster1 Guest

xbox principal bug

the problem I have is that I already designate an xbox one as the last main one and still does not share gold or games, which is what I should do is already the last chance I have up to 1 year and although it has game pass ultimate and the updated games don't appear to me

:)

LunaMaster1, Apr 6, 2021
  2. schnurren Win User

Xbox principal

Olá N3WSUNSH1N3,

Você pode ter apenas um Xbox One principal ao mesmo tempo.

Se você atingiu o valor máximo do Xbox One Principal / Principal (esse limite é 5 em um ano), será necessário aguardar até o próximo ano para definir outro Xbox como Principal / Principal.

[Original text]

Hello N3WSUNSH1N3,

You can only have one Main Xbox One at the same time.

If you have reached the max amount of Home/Main Xbox One (that limit is 5 in a year) you will need to wait until the next year to set another Xbox as Home/Main.
  3. Secretmaster372 Win User

I can't play games offline after the latest update

mi xbox no me deja jugar juegos sin conexión después de la última actualización
    ve a configuracion, general, personalizacion, mi xbox principal ya haz tu xbox principal
  4. Limitlez TRS Win User

xbox gold users help!

ahi que asegurarse en

1 configuraciones

2 perzinalizacion

3 mi xbox principal

4 haz esta mi xbox principal

haciendo eso cualquier perfil en esa xbox tendra acceso a xbox live gold
  5. Synetz AE Win User

Xbox Principal

When you share Xbox Live and games, the account that purchased Xbox Live can share the service. You must set up your home console with the account used to purchase Xbox Live, then you can share Xbox Live and games when you sign in with that account on
    other consoles.
  6. GodsAssassin007 Win User

Xbox principal???

Can you rephrase the question? I don't quite understand what you are trying to ask for help with.
Thema:

xbox principal bug

Loading...
  1. xbox principal bug - Similar Threads - principal bug

2. Xbox Console Principal e Secundário

in XBoX Games and Apps
    Xbox Console Principal e Secundário: Olá. Pelo que entendi , se eu tenho dois Xbox One e para um outro perfil ter acesso aos meus jogos e assinaturas no console secundário eu preciso estar logado no Xbox secundário para ele ter...
  3. meu xbox principal[Translation-my main xbox]

in XBoX on Consoles
    meu xbox principal[Translation-my main xbox]: Eu coloquei o meu perfil como principal aí saiu, coloquei de novo aí saiu de novo, coloquei novamente aí saiu de novo agora eu não consigo mais coloca ele como principal.. O que eu faço?...
  4. TWITCH NÃO INICIA NO MEU PERFIL PRINCIPAL[Translation-TWITCH DOES NOT START IN MY MAIN PROFILE]

in XBoX on Consoles
    TWITCH NÃO INICIA NO MEU PERFIL PRINCIPAL[Translation-TWITCH DOES NOT START IN MY MAIN PROFILE]: Bom dia . Faz cerca de 5 mesês que estou tendo esse problema com meu aplicativo da Twitch . Quando tento inicar pelo meu perfil principal do Xbox , simplesmente não abre corretamente e apresenta...
  5. ¿Se puede compartir el Live Gold poniendo sólo una cuenta como principal?[Can Live Gold be...

in XBoX on Consoles
    ¿Se puede compartir el Live Gold poniendo sólo una cuenta como principal?[Can Live Gold be...: Si un amigo me da su cuenta y contraseña y yo la pongo como "Xbox Principal", puedo darle de mi Gold?. Yo no le pasó mi cuenta, solo el a mi. ¿Funcionaria?, ¿o es obligatorio que él también ponga...
  6. ¿Se puede poner como cuenta principal en xbox desde una pc o dispositivo...

in XBoX Accessibility
    ¿Se puede poner como cuenta principal en xbox desde una pc o dispositivo...: He estado investigando y no sé si eso se puede hacer, ya que tengo duda que si una persona añade su cuenta en mi xbox, mi consola se queda registrada en los dispositivos al iniciar la cuenta en...
  7. Controle principal Xbox one

in XBoX on Consoles
    Controle principal Xbox one: Como faço para configurar um controle como o principal do console? [Translation-How do I set up a controller as the main console?] 13321d39-ed8d-4e0b-929a-571b20a4ee07
  8. No puedo poner mi Xbox principal [I can't put my main Xbox]

in XBoX Accessibility
    No puedo poner mi Xbox principal [I can't put my main Xbox]: No me deja poner mi Xbox principal me aparece q este servicio no esta di sponible [Translation-Won't let me put my main Xbox I get q this service is not di sponsible ]...
  9. Limite de Conta Principal Xbox One[Xbox One Primary Account Limit]

in XBoX Accessibility
    Limite de Conta Principal Xbox One[Xbox One Primary Account Limit]: Prezados, boa tarde! Tive um problema em minha conta do Xbox e quando arrumamos veriquei que o limite de colocar a conta no Xbox Principal havia excedido! E também não aparece mais 1 tentativa...
  10. Bug no menu principal do console[Bug in the console main menu]

in XBoX on Consoles
    Bug no menu principal do console[Bug in the console main menu]: Boa noite. Estava no menu principal do Xbox, ao apertar o botão para ir no quick menu para ir nas configurações do Xbox, ocorreu um travamento, ao tentar desligar o aparelho ficou tela preta mas...