Xbox Principal (Xbox Home)

Discus and support Xbox Principal (Xbox Home) in XBoX Games and Apps to solve the problem; Compartilho meu console com meu filho e cada um possui uma conta, por vezes compartilhei minha conta com amigos para jogarmos os mesmos jogos. Por... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by B.Guimarães, Sep 9, 2019.

1. B.Guimarães
    B.Guimarães Guest

Compartilho meu console com meu filho e cada um possui uma conta, por vezes compartilhei minha conta com amigos para jogarmos os mesmos jogos. Por falta de conhecimento meu filho utilizou as 2 chances que eu ainda possuía para definir minha conta como Principal
    no console do amigo alguns meses atrás sem o meu consentimento. Hoje que precisava compartilhar a minha conta com um conhecido da família e não consigo.. Gostaria de saber se tem uma chance de ser aberta uma exceção, e ser concedido mais uma oportunidade
    de troca.

Sei que são renovados a cada ano, por isso podem descontar a quantidade do próximo ano se for o caso.

Agradeço de qualquer maneira.

Boa noite.

[Translation]

I share my console with my child and each one has an account, sometimes I share my account with friends to play the same games. For lack of knowledge my son used the 2 chances I still possessed to set my account as main on the friend's console a few months
    ago without my consent. Today I needed to share my account with an acquaintance of the family and I can not.. I wonder if there is a chance to be opened an exception, and be granted another opportunity to exchange.

I know they're renewed every year, so they can cash out the next year's amount if that's the case.

I appreciate it anyway.

Good night.

:)

B.Guimarães, Sep 9, 2019
  2. schnurren Win User

Xbox principal

Olá N3WSUNSH1N3,

Você pode ter apenas um Xbox One principal ao mesmo tempo.

Se você atingiu o valor máximo do Xbox One Principal / Principal (esse limite é 5 em um ano), será necessário aguardar até o próximo ano para definir outro Xbox como Principal / Principal.

[Original text]

Hello N3WSUNSH1N3,

You can only have one Main Xbox One at the same time.

If you have reached the max amount of Home/Main Xbox One (that limit is 5 in a year) you will need to wait until the next year to set another Xbox as Home/Main.
  3. XBF Erick C Win User

Hey there B.Guimarães,

If you have already used up the 5 switches you might still be eligible for an extra switch. Go ahead and follow the steps below to see if you are able to switch a final time.

Note Customer support cannot offer additional switches. If your console shows you’ve made five home Xbox switches for the year and you need assistance, select
    Help when you see the message, Can’t make this your home Xbox
    . You may be eligible to receive an exception.

If you are unable to get this last switch then you will have to wait until the switches have reset.

I hope this helps.
  4. X Saber Phoenix Win User

Xbox Game Pass Ultimate Promotion

1) Oh, maybe that's the problem.

2) It's the same Xbox and I checked the two accounts and both says Xbox Home (Xbox Principal).

Thanks for answer my questions.
  5. luissolid Win User

Problemas aplicacion xbox celular

Hola bienvenido a los flros dd Xbox! Una duda tienes tu consola como consola "principal" (Home Xbox) ?

Has usado tu cuenta en otra consola?

Saludos!
  6. David_428 Win User

Raquel Perea

Hi,

For more info about Xbox One Home Console go to;
    support.xbox.com/.../my-home-xbox
    You just can change/use Home Console 3 times per year, if you already use the 3 times allowed, you will ned to wait a year to set your console as principal.
Thema:

Loading...
  1. Xbox Principal (Xbox Home) - Similar Threads - Principal Home

2. ¿Se puede poner como cuenta principal en xbox desde una pc o dispositivo...

in XBoX Accessibility
    ¿Se puede poner como cuenta principal en xbox desde una pc o dispositivo...: He estado investigando y no sé si eso se puede hacer, ya que tengo duda que si una persona añade su cuenta en mi xbox, mi consola se queda registrada en los dispositivos al iniciar la cuenta en...
  3. Controle principal Xbox one

in XBoX on Consoles
    Controle principal Xbox one: Como faço para configurar um controle como o principal do console? [Translation-How do I set up a controller as the main console?] 13321d39-ed8d-4e0b-929a-571b20a4ee07
  4. No puedo poner mi Xbox principal [I can't put my main Xbox]

in XBoX Accessibility
    No puedo poner mi Xbox principal [I can't put my main Xbox]: No me deja poner mi Xbox principal me aparece q este servicio no esta di sponible [Translation-Won't let me put my main Xbox I get q this service is not di sponsible ]...
  5. Limite de Conta Principal Xbox One[Xbox One Primary Account Limit]

in XBoX Accessibility
    Limite de Conta Principal Xbox One[Xbox One Primary Account Limit]: Prezados, boa tarde! Tive um problema em minha conta do Xbox e quando arrumamos veriquei que o limite de colocar a conta no Xbox Principal havia excedido! E também não aparece mais 1 tentativa...
  6. I want put my friend Xbox One in principal but i can't find it anymore

in XBoX on Consoles
    I want put my friend Xbox One in principal but i can't find it anymore: Hello my name is Andy, since the last update of my Xbox One as usual I lost a lot of good functionality that was beneficial to the console and now here i am i just wanted to know if there still a...
  7. Mi Xbox Principal[Translation-My Main Xbox]

in XBoX on Consoles
    Mi Xbox Principal[Translation-My Main Xbox]: Buenos dias, tuve un incoveniente con mis 5 oportunidades de poner en Mi Xbox Principal una cuenta, resulta que puse mi misma cuenta personal con eso y cuando queria poner la cuenta de un amigo en...
  8. recuperacion de xbox principal -[Translation - main xbox recovery]

in XBoX Accessibility
    recuperacion de xbox principal -[Translation - main xbox recovery]: buenas disculpe la pregunta pero queria saver si podrian restablecer las licencias de mis juegos como xbox principal por que habian personas que entraron a mi cuenta como principal ya que ya las...
  9. Xbox Principal

in XBoX on Consoles
    Xbox Principal: Uso conta compartilhada com a minha irmã, porém, só funciona quando somente o console dela está com a minha conta como xbox principal, quando tento colocar a conta dela como xbox Principal no meu...
  10. Besoin d'aide pour mettre ma console principal [I need help setting my home console]

in XBoX on Consoles
    Besoin d'aide pour mettre ma console principal [I need help setting my home console]: Bonjour, j'arrive pas a faire de ma xbox ma console principal, cela m'affiche que j'ai le droit de faire 3 transfere par année, [Translation] Hello, I can't change my home console. It tells me I...