Xbox Store Deutschland Käufe funktionieren nicht, Hilfestellung oder Ideen? [Mod...

Discus and support Xbox Store Deutschland Käufe funktionieren nicht, Hilfestellung oder Ideen? [Mod... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Ich habe eine Xbox One Konsole erworben, diese wird aber leider zu spät für den aktuellen Xbox One Black Friday Sale geliefert weswegen ich zwei... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by MarkSchmidt2, Dec 3, 2019 at 8:04 AM.

1. MarkSchmidt2
    MarkSchmidt2 Guest

Xbox Store Deutschland Käufe funktionieren nicht, Hilfestellung oder Ideen? [Mod...

Ich habe eine Xbox One Konsole erworben, diese wird aber leider zu spät für den aktuellen Xbox One Black Friday Sale geliefert weswegen ich zwei favorisierte Titel gerne vorab im Xbox Online Store über Webbrowser erworben hätte,
    zum einen Blue Dragon (digital) und Lost Odyssey (digital). Beim Versuch diese Titel zu erwerben werde ich aufgefordert eine Zahlungsmethode auszuwählen, ich habe Paypal oder Kreditkarte probiert, beide Zahlungsmethoden werfen den selben weißen Screen mit
    endlos drehenden, runden Kreisen aus. Der Kauf wird nicht beendet und taucht nicht im Profil bei Xbox auf. Ich bitte sie mir diesbezüglich Hilfestellungen zu geben, damit ich möglichst die Rabattaktion nicht verpasse. Vielen Dank.

Beim prüfen der Adresse fiel mir auf, dass der Link sich beim auftreten des Fehlers in /false ändert, also fehlgeschlagen, irgendetwas scheint den Store darin zu hindern den Kauf auszuführen. Das Microsoft User Profil ist ein
    ehemaliges Skype Profil, mit angelegtem Xbox Gamertag, deutsch und in Deutschland lokalisiert, mit 1 Monat Xbox Live Gold (kurz zuvor im Store erworben) und die Zahlungsmethoden sind gedeckt und ebenfalls Deutschland zugehörig.

[Mod Translation-I have purchased an Xbox One console, but unfortunately this is delivered too late for the current Xbox One Black Friday Sale so I would like to buy two favorite titles in advance in the Xbox Online Store via web browser, such
    as Blue Dragon (digital) and Lost Odyssey ( digital). When trying to purchase these titles, I am asked to select a payment method, I have tried Paypal or credit card, both payment methods throw the same white screen with endlessly rotating, round circles.
    The purchase does not stop and does not show up in profile on Xbox. I ask you to give me assistance in this regard, so that I do not miss the discount campaign as possible. Many thanks.

When checking the address, I noticed that the link changed to false when the error occurred, so failed, something seems to prevent the store from doing the purchase. The Microsoft User Profile is a former Skype profile, with an Xbox Gamertag,
    German and localized in Germany, with 1 month Xbox Live Gold (recently purchased in the store) and the payment methods are covered and also belonging to Germany.]

Xbox Store Deutschland Käufe funktionieren nicht, Hilfestellung oder Ideen? [Mod... [​IMG]

:)

MarkSchmidt2, Dec 3, 2019 at 8:04 AM
  2. XBF Diego M Win User

Xbox Store Deutschland Käufe funktionieren nicht, Hilfestellung oder Ideen? [Mod Translation-Xbox Store Germany purchases do not work, help or ideas?]

Hi Mark,

Thank you for posting on the Xbox forums. I'd be happy to help!

Based on what you describe, the Xbox 360 Marketplace may be experiencing some technical difficulties in your region, however I'd recommend some basic troubleshooting first before assuming the marketplace is down right now since nothing has been reported.

First, I would recommend removing and re-adding your payment options from your Microsoft Account so that the billing information can update. Once you do that, try making the purchase using a different web browser and also try different devices.

If the issues continues with trying to make this purchase then I would recommend contacting Xbox Customer Support for further assistance:

1. Contact us here
    2. Select Xbox One
    3. Select See other options
    4. Select Payment & billing under Account management
    5. Select show contact options
    6. Select "Request a call from Support" if available within hours of operation or there should be a number for you to call and hours of operation for your region if a callback option is not available
  3. XR Jabba81 Win User

Forza 5 Backward compatibility with Xbox 360 wireless ff wheel

Hahahahaha. Jetzt mal im Ernst Junge. Hast du dich mal informiert und weisst du auch wieso diese alten wheels nicht funktionieren??? Echt lachhaft solche Aussagen sorry. Geht denn der 1. Xbox Controller oder irgend ein wheel von der 1. Xbox auch an deiner
    360???? Vielleicht erstmal vorher informieren und dann gibt's nicht so ein böses Erwachen. Kleiner Tip ;-)
  4. DerPzfstSchutze Win User

Adobe Flash Player

Also erstens ist es eine Absolute frechheitn seiten Microsoft, dass der Die Xbox One scheinbar immer schlechter wird, anstatt sich zu verbessern. Zum beispiel darf ich als Österreicher mich dafür entscheiden, Kinect sprchbefehle zu geben oder Spiel zu spieln
    die nicht in Deutschland geprüft wurden, gehts noch ich glaube ich darf wohl entscheiden wie ich die konsole nutzen will... Das selbe ist es mit dem Streamen von Serien etc, bis vor kurzem ging Divx noch und nach einem Update funktionieren weder flash inhalte
    noch Divx formate.....

Danke Microsoft, das ihr mir gezeit habt wie falsch ich mich letztes jahr entscheiden habe...
  5. ADubstepR96 Win User

Systemaktualisierung

ehm wie soll den das funktionieren wenn man die systemaktualiesiesung nicht an anderen bestimmten speicherort festlegen kann
  6. Christoph Engels Win User

Dishonored ist nur auf Englisch [Translation: Dishonored is in English only]

Mea Culpa

"und oder Apple" - meinte ich.

Microsoft darf auch nicht ohne weiteres an die Daten - dass ist auch der Grund wieso MS im Rahmen der Abwärtskompatibilität die Erlaubnis braucht.

Was MS halt macht, bevor die Spiele in den Store kommen, eine rudimentäre Zertifizierung ob die Patches / Spiele auch funktionieren und nicht schadhaft für die Konsole sind. Es werden auch noch paar mehr Sachen kontrolliert aber keine großen Details.

Wenn hier ein Punkt nicht stimmt dann geht die Info an den Entwickler. Wenn es aber große Bedenken oder Kritikpunkte gibt, dann wird die Zertifizierung nicht gegeben und der Entwickler muss nachbessern.

[Translation: Mea Culpa

"And or Apple" - I meant.

Microsoft may also not readily to the data - that
    is also the reason why MS under the backward compatibility needs permission.

What makes MS halt before the games come in the store, a rudimentary certification if the patches / games
    also work and are not defective for the console. There are also still some more things does not control any large details.

If this is not true, a point then the information goes to the developer. But if
    there are major concerns or criticisms, then the certification is not given and the developers
    have to manipulate.]
Thema:

Loading...
  1. Xbox Store Deutschland Käufe funktionieren nicht, Hilfestellung oder Ideen? [Mod... - Similar Threads - Store Deutschland Käufe

2. Can not Download Halo MCC on Microsoft store

in XBoX Games and Apps
    Can not Download Halo MCC on Microsoft store: Today I was trying to download Halo MCC on microsoft store using xbox gamepass ultimate but unfortunately the download is giving me a error stating try after few minutes. But after trying later on...
  3. Xbox Store app keeps crashing instantly

in XBoX Games and Apps
    Xbox Store app keeps crashing instantly: Hey there. So, i've had this issue for several weeks now. As soon as i try to open the store app with my account, this one just crashes without even loading for more than a second. I was able...
  4. L'appareil n'est pas reconnu par le microsoft store mais est pourtant enregistré sur le...

in XBoX Accessibility
    L'appareil n'est pas reconnu par le microsoft store mais est pourtant enregistré sur le...: [The device is not recognized by the microsoft store but is registered on the microsoft account and on the Xbox companion] Bonjour, En cherchant a installer un jeu pris sur le MS Store...
  5. [AU Store] Hitman GotY not showing Gold discount?

in XBoX Sales and Promo
    [AU Store] Hitman GotY not showing Gold discount?: Hello, Not sure if there's anything i can do to fix this, but Hitman GotY is listed in the 'deals' section of the Australian store at the moment stating gold members get a discount but that...
  6. Just Dance Games on Xbox Online Store

in XBoX Games and Apps
    Just Dance Games on Xbox Online Store: The just dance games are unavaible on the online xbox store, only the 2020 edition its avaible i already speaked with ubisoft support and they said its a problem of xbox i already speaked with...
  7. Wrong windows store purchase and refund

in XBoX Games and Apps
    Wrong windows store purchase and refund: I purchased an Xbox game on windows store instead of the PC version by mistake. I don't own an Xbox and not sure how to return the game and get a refund. In my order history page on the windows...
  8. Xbox stuck in store screen, will not navigate home My Xbox is stuck in the store screen.

in XBoX on Consoles
    Xbox stuck in store screen, will not navigate home My Xbox is stuck in the store screen.: I can't navigate to apps I can't get home no matter which buttons. I have done a reset and hard reboot and still the same. Anyone know if this can be fixed? Or do i need to buy a new...
  9. Pas de VF pour Fable 2 sur le store Xbox One[Translation-No VF for Fable 2 on the Xbox One...

in XBoX Accessibility
    Pas de VF pour Fable 2 sur le store Xbox One[Translation-No VF for Fable 2 on the Xbox One...: Bonjour, Sur le store de Xbox One, il y a la trilogie Fable. Fable Anniversary est bien en VF ainsi que Fable 3 Cependant, pour Fable 2 il n'y a pas la VF. Il n'est disponible qu'en Anglais,...
  10. Microsoft Store játék nyelv [Mod Translation-Microsoft Store Game Language]

in XBoX on Consoles
    Microsoft Store játék nyelv [Mod Translation-Microsoft Store Game Language]: Üdv!Hol találom a Microsoft Storéban lévő játékok milyen nyelvűek?Vannak játékok amik magyar felirattal is megjelentek,de nem találom! [Mod Translation-Hi! Where can I find the games in Microsoft...