Xbox ventilação[Translation-Xbox ventilation]

Discus and support Xbox ventilação[Translation-Xbox ventilation] in XBoX on Consoles to solve the problem; Usar um cooler externo no xbox one em cidades com muito calor ajudar a resfriar o console ?? [Translation-Use an external cooler on Xbox One in cities... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by ivanbrindeiro, Oct 19, 2019.

1. Xbox ventilação[Translation-Xbox ventilation]

Usar um cooler externo no xbox one em cidades com muito calor ajudar a resfriar o console ??

[Translation-Use an external cooler on Xbox One in cities with too much heat to help cool the console??]

:)

ivanbrindeiro, Oct 19, 2019
  2. XBF Brad A Win User

Hello Ivan,

Thanks for coming to the forums. We recommend first to keep it in a well ventilated area. Using outside fans to keep it cool also will not hurt as some areas can get pretty hot. Where I live summers are in 100's all the time.

Thanks,

Brad
  3. Soldado true Win User

XBOX One S Shutting Down On it’s own

Pode ser que seu console esteja sobreaquecendo, tente verificar a questão dá ventilação. Caso não tenha resultado verifique a questão da garantia do produto.

[Translation-It may be that your console is overheating, try to check the issue gives ventilation. If it has not resulted check the product warranty issue. ]
  4. XBF Ezra G Win User

Ventilação do Xbox One S[Xbox One S ventilation]

Hi kaioxy2,

Thanks for your post. I understand you are experiencing an issue with your Xbox One S leaving it's internal fan on after being powered off. You may want to try powering a

power cycle
    on your Xbox.

Please let us know how this goes.
  5. AquarrzSudnnym Win User

Xbox one travando -[Translation - Xbox one crashing]

Sounds suspiciously like a ventilation and overheating issue.

Turn the console off and remove the power cord and allow the console to cool.

Inspect the ventilation holes on the sides of the console for dust accumulation and clean where required. I use a vacuum cleaner.

When the console is cool to touch restore power and turn on.

Parece suspeito como um problema de ventilação e superaquecimento.

Desligue o console e remova o cabo de alimentação e deixe o console esfriar.

Inspecione os orifícios de ventilação nas laterais do console para acúmulo de poeira e limpe quando necessário. Eu uso um aspirador de pó.

Quando o console estiver frio para tocar em restaurar a energia e ligar.
  6. TwiggyChimera77 Win User

Barulho estranho XBOX One S

Hello!

First of all: is there a sudden change in temperature? Does your console overheat? Is the noise constant? Because this noise is definitely not normal. I recommend that you place your console in a location with better ventilation, 30 cm away from any other
    object. To know more details about positions and ventilation, click in the link below:

https://beta.support.xbox.com/help/hardware-network/console/position-ventilate-console

If the noise continues to bother you, I recommend that you contact xbox support:

https://beta.support.xbox.com/

[Traduction - Portuguese]

Olá!

Primeiro de tudo: há uma mudança repentina de temperatura? Seu console superaquece? O barulho é constante? Porque esse barulho definitivamente não é normal. Eu recomendo que você coloque o console em um local com melhor ventilação, a 30 cm de qualquer
    outro objeto. Para saber mais detalhes sobre posições e ventilação, clique no link abaixo:

https://beta.support.xbox.com/help/hardware-network/console/position-ventilate-console

Se o barulho continuar incomodando, recomendo que você entre em contato com o suporte do xbox:

https://beta.support.xbox.com/
Thema:

Loading...
  1. Xbox ventilação[Translation-Xbox ventilation] - Similar Threads - ventilação Translation ventilation

2. Jogar online no XBOX pelo PC.[Translation-Play online on XBOX on PC.]

in XBoX on Windows
    Jogar online no XBOX pelo PC.[Translation-Play online on XBOX on PC.]: Não consigo jogar nenhum jogo online pelo PC, aparece que não tenho os privilegios para jogar online. Exemplo: Porfavor me ajudem :( [Translation-I can't play any game online on the PC, it...
  3. Resolução de tela Xbox.[Translation-Xbox screen resolution.]

in XBoX Accessibility
    Resolução de tela Xbox.[Translation-Xbox screen resolution.]: Bem, tenho meu xbox faz 3 anos, mas nunca consegui ajustar o tamanho correto da tela, mesmo nas configuracões de calibragem, não consigo ajustar o tamanho da tela, para as bordas da minha tv,...
  4. compte xbox[Translation-xbox account]

in XBoX on Consoles
    compte xbox[Translation-xbox account]: Bonjour, j'ai deux compte xbox avec le même email, j'essaie de me connecter sur mon compte numéro 1 mais lorsque je me connecte avec mon email, sa me connecte automatiquement sur mon compte numéro...
  5. Conta[Translation-Account]

in XBoX on Consoles
    Conta[Translation-Account]: La excluí minha conta sem querer e perdi meu jogo que comprei online como eu faço pra recuperar o jogo. [Translation-I accidentally deleted my account and lost my game that I bought online as I...
  6. Nueva cuenta no aparecen juegos[Translation-New account no games appear]

in XBoX on Consoles
    Nueva cuenta no aparecen juegos[Translation-New account no games appear]: Buenas No me aparecen todos los juegos de una cuanta agregada solo algunos el resto no esta como puedo solucionarlo? [Translation-Good I do not see all the games of an added account, only...
  7. Probleme beim bezahlen[Translation-Problems paying]

in XBoX Games and Apps
    Probleme beim bezahlen[Translation-Problems paying]: Hallo liebe Community, Kurz vorab :ich habe mir heute eine xbox Guthaben Karte gekauft diese eingelöst und wollte mir eigentlich ein add on im spiel kaufen. Nun beim Kauf dessen add ons, sagt...
  8. Mensagem ao Executar o jogo[Translation-Message when running the game]

in XBoX on Consoles
    Mensagem ao Executar o jogo[Translation-Message when running the game]: Meus jogos são todos digitais, mesmo eu conectando na conta aonde comprei o jogo e depois na minha conta própria, eu ate consigo entra no jogo depois de alguns minutos fecha o jogo e aparece a...
  9. Account Microsoft Reward sospeso[Translation-Account Microsoft Reward suspended]

in XBoX Accessibility
    Account Microsoft Reward sospeso[Translation-Account Microsoft Reward suspended]: Salve, è da un paio di giorni che quando provo ad accedere al mio account Microsoft Rewards questo risulta sospeso. A quanto pare non posso più accedere al mio account Rewards. Come mai? Ho...
  10. Ventilação do Xbox One S[Xbox One S ventilation]

in XBoX on Consoles
    Ventilação do Xbox One S[Xbox One S ventilation]: É normal a ventoinha ficar ligada mesmo com o Xbox One S estando desligado? [Translation - Is it normal for the fan to stay on even though the Xbox One S is off?]...