Zahlung kann nicht verarbeitet werden/ Payment cannot be processed Game Pass Ultimate

Discus and support Zahlung kann nicht verarbeitet werden/ Payment cannot be processed Game Pass Ultimate in XBoX Games and Apps to solve the problem; I'm from Germany, my English is not that good. Wanted to upgrade to the Game Pass Ultimate, but I have it that the payment cannot be processed. My Gold... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by GenieLP, Jun 11, 2019.

1. GenieLP
    GenieLP Guest

Zahlung kann nicht verarbeitet werden/ Payment cannot be processed Game Pass Ultimate

I'm from Germany, my English is not that good. Wanted to upgrade to the Game Pass Ultimate, but I have it that the payment cannot be processed. My Gold subscription runs via direct debit from my bank account and also via MS Credit, without which there are
    problems. Has anyone had the same problem or something that the payment cannot be processed?

Update: Written with the support. This told me that with my account as far as everything was inorder, the payment was declined for security reasons. However, since I have used direct debit in the past without any problems, it passes it on to a higher support
    centre. If I need or be interested, I write again what has come out of it. According to support, the answer should come in about 1-2 days.

:)

GenieLP, Jun 11, 2019
  2. AngelObullets Win User

Hi there GenieLP

The services are having issues with it at the current moment in time please try again later you can see on the xbox live status page this was a issue please try again after the services are back up and active.
  3. GenieLP Win User

Thank you for the answer. Will pin the page on me and try again when everything is running again.
  4. XBF Diego M Win User

Hi GenieLP,

Thank you for coming to the Xbox forums. Currently the Xbox Live services are experiencing issues with purchasing and downloading content from the Microsoft Store. It's likely the error you are experiencing is the result of this issue. They are actively
    working to resolve the issue, in the meantime you can stay updated by visiting the

Xbox Live Service Status
    page.

Thank you for your patience.
  5. Mipfan Win User

Hilfe dringend (Urgent help)

Entweder muss das im Menü eingestellt werden, wenn dort nichts eingestellt werden kann, versuch mal das Spiel offline zu spielen(Ohne eine Xbox Live Verbindung).

Translation:

Either must this be set in the menu, if there anything can be set, try times to offline play the game (Without an Xbox live connection).
  6. paulsmid Win User

Disc kann nicht gelesen werden

ok first make this tread in english mutch bether fore the rest off us to follow .second did you move the xbox with the game in it?

you can always try to go to a gamestore an polish the game with luck it will work again other wise iam afraid you have to buy a new one
Thema:

Loading...
  1. Zahlung kann nicht verarbeitet werden/ Payment cannot be processed Game Pass Ultimate - Similar Threads - Zahlung kann nicht

2. I can't start my purchased digital content anymore - Meine gekauften digitale Inhalte kann...

in XBoX Games and Apps
    I can't start my purchased digital content anymore - Meine gekauften digitale Inhalte kann...: ich wollte ein bisschen Xbox eins gegen 22,30 spielen. Ich habe die Xbox angemacht und ich wollte 5 starten, da kram eine Fehlermeldung und stand das ich das ich das Spiel kaufen soll oder...
  3. Kann mich in der neuen Xbox-App nicht anmelden [Translation - Can't sign in to the new Xbox...

in XBoX on Windows
    Kann mich in der neuen Xbox-App nicht anmelden [Translation - Can't sign in to the new Xbox...: Hallo zusammen, ich habe sehr genau nach meinem Problem gesucht und Google kennt anscheinend nicht einen einzigen Treffer dazu, das ist mir noch nie passiert. Ich habe es nach langem Versuchen...
  4. Xbox Game Pass für PC (Beta) - wie kann ich Spiele auf englisch spielen?

in XBoX Games and Apps
    Xbox Game Pass für PC (Beta) - wie kann ich Spiele auf englisch spielen?: Wie der Betreff sagt, wie kann ich Spiele von Deutsch auf Englisch umstellen? Finde keine Einstellung. In der Liste der unterstützten Sprachen werden fleißig alle möglichen Sprachen aufgelistet,...
  5. Xbox one kann CD nicht lesen [Translate] Xbox one can't read CD

in XBoX Games and Apps
    Xbox one kann CD nicht lesen [Translate] Xbox one can't read CD: Ich habe mir vor kurzem das neue Far Cry Spiel gekauft und als ich es in das Laufwerk der Xbox geschoben habe, hat es weder geladen, noch konnte die CD ausgeworfen werden. Musste erst die Konsole...
  6. Kann spiel nicht instaliren [Translate] Can't install game

in XBoX Games and Apps
    Kann spiel nicht instaliren [Translate] Can't install game: Ich hatte das spiel schon gespielt aber ich wollte es mir mal wieder instaliren und dann kamm auf den instaliren knopf ein kreis mit einen strich durch und ich konnte es nicht instaliren (ist...
  7. Stornierung des Zahlung [Translation - Cancellation of the payment]

in XBoX Games and Apps
    Stornierung des Zahlung [Translation - Cancellation of the payment]: Hallo Microsoft, bei mir wurde über Paypal Transaktionscode [Mod Removed - Personal Information] vom VerkäuferMicrosoft Paymentshttp://msbill.info mit Rechnungsnummer [Mod Removed - Personal...
  8. Sperrung wegen ausstehender Zahlung[Blocking due to outstanding payment]

in XBoX on Consoles
    Sperrung wegen ausstehender Zahlung[Blocking due to outstanding payment]: Hallo, hab da ein grösseres Problem. Mein Account wurde wegen zu wenig Guthaben gesperrt, da die wiederkehrende Verlängerung aktiviert gewesen wäre. Nun mein Problem, ich hab microsoft...
  9. Zahlung für Ihr Xbox Game Pass-Abonnement

in XBoX Games and Apps
    Zahlung für Ihr Xbox Game Pass-Abonnement: hallo kurz und knapp gesagt wollte ich mein Abo gerne begleichen da noch 9.99 Euro offen sind ,die ich per Handy Zahlung getätigt habe und es zu Probleme bei der Zahlung auftrat somit muss ich...
  10. xbox zahlung (Mod Translation: xbox payment )

in XBoX on Consoles
    xbox zahlung (Mod Translation: xbox payment ): also ich möchte xbox gold kazfen für 3 Monate aber hier wird gesagt das eine zahlumg ofen ist was nicht sein kann hatte noch nie probleme un jetzt kann ich mir kein xbox gold kaufen weil mir...